tiistai 29. toukokuuta 2012

Liikuntakiellossa

Anteeksi aivan kauheasti, etten ole päivitellyt yli viikkoon!

Ei ole viime viikko mennyt ihan niin kuin olisin toivonut. Olen joutunut käymään lääkärissä pariin otteseen ja sen seurauksena minulle aloitettiin lääkekuuri, joka kieltää liikunnan. Olen ollut liikuntakielossa viime viikon maanantaista asti. Pienikin sykettä kohottava toiminta on saanut aikaan todella huonon olon sekä kaiken maailman lisälyöntejä sydämessäni (eivät vaarallisia, mutta tuntuvat epämukavilta). 

kuva täältä


Tästä syystä en ole kauheasti päivittelyt, kun ei ole ollut oikein mitään päivitettävää. Minua on vain harmittanut suunnattomasti, kun tehokasta treeniaikaa menee hukkaan...

Onneksi minulla on torstaina taas lääkäri ja toivon, että lääkekuuri voitaisiin lopettaa, jotta pääsisin urheilemaan. Kova hinku päästä salille ja ulos juoksemaan!!!

kuva täältä

Päivittelen loppuviikosta kuulumisia, kun olen käynyt lääkärillä ja saanut tietää jokos sitä pääsis treenaamaan.


2 kommenttia:

  1. Tsemppiä! Ja eiköhän se aika sieltä treenillekin sitten tule kun olet kunnosssa

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitoksia kovasti!

      Kyllä mäkin uskon, että pääsen taas treenaamaan, kun saadaan vaivat hoidettua ja lääkekuurit syötyä. Olen vain niin malttamaton luonteeltani, etten millään jaksaisi odottaa... :P

      Poista