keskiviikko 9. toukokuuta 2012

Flunssa jatkuu...

Tämä alkaa jo olla todella kurjaa, flunssa jatkuu edelleen...

Kuumetta minulla ei ole, vaikka kuinka mittaisin, kaikki muut flunssan oireet kylläkin löytyvät, ainakin melkein.  Aivastuttaa ihan mahottomasti ja oikea puoli päästä tuntuu hyvin "täytetyltä". Olen varmaan taas saanut aikaiseksi poskiontelontulehduksen. Jostain kumman syystä saan sen melkein joka kerta kun saan nuhan. En oikein osaa niistää oikein... Oikeapuoli leuasta, poskesta ja oikea korva sattuvat ja tuo korva on vielä kivasti myös lukossa. Oikealla korvalla ei oikein kuule mitään ja se aiheuttaa häiriötä mun tasapainolle....Huoh....

Tää on niin hanurista. Mulla olis mun kesälomakin...juuh, tiedän, tälleen tosi kivasti toukokuussa, mutta ei voi mitään, kun siirryttiin työpaikalla kiertävään lomasyysteemiin... Vietä tässä nyt sitten "rentouttavaa" kesälomaa, kun mies on töissä ja itse ärsyttävässä nuha-kierteessä, joka ei lähde kulumallakaan pois... MURR!!! 




Haluu salille!!!!!


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti