maanantai 2. huhtikuuta 2012

Viikon 13 treenit

Vaikka viikko meni syömisten osalta hieman päin takalistoa ja painokin siirtyi plussan puolelle (+300g), niin treenit sujuivat kyllä silti mallikkaasti.

Selkä


MAANANTAI:

Aamuaerobinen 34min

SELKÄ-TAKAREIDET-HAUIS-VATSA
Ylätalja rusetti 3x10x35kg
Kulmasoutu 3x15x23kg
Romanialainen MAVE 3x15x23kg
Jalkaprässi leveä 20x40kg, 2x20x50kg
Reisikoukistus 3x15x45kg
Hauiskääntö tanko 15x16kg, 12x16kg, 10x16kg
Hauiskääntö talja 3x10x10kg
Kahvakuulien kanssa vatsat 2x20x8kg
Hoover 1min.


KESKIVIIKKO:

Aamuaerobinen 32min

RINTA-OLKAPÄÄT-IJENTAJAT-VATSAT
Vinopenkki (KP) 3x12x10kg
Vipunostot maaten (KP) 3x12x5kg
Vipunostot sivulle (KP) 10x5kg, 10x4kg, 15x3kg
Pystypunnerrus (KP) 15x5kg, 15x6kg
Vipunostot takaolkapäät (KP) 3x15x3kg
Ranskalainen  12x10kg, 15x12,5kg, 15x12,5kg
Pushdown 2x15x8kg, 10x8kg
Jalkojen nostot 3x15
Hoover 2x1min.

Cardio 10min + HIIT 10min 5x30s

Vähän oli hakusessa uudesta ohjelmasta johtuen käsipainot. Joko oli vähän liikaa tai liian vähän. Mutta ei kai sen väliä, kun pitää kirjaa niin tietää ensi kerralla mitä painoja käyttää. Ja kyllä tuntumaa silti tuli ihan kiitettävästi.


TORSTAI:

ETUREIDET-TAKAREIDET-POHKEET
Reisiojennus 15x41kg, 9x41kg, 6x41kg, 6x31kg
Prässi kapea 3x15x60kg
Askelkyykky (KP) 3x15x7,5kg
Läpivetotalja 20x16kg, 15x20, 20x16kg
Pohkeet prässissä 3x15x30kg
Pohkeet omalla painolla 3x40

Raskas oli jalkapäivä. Ohjelmasta jäi puuttumaan Smith-kyykky, koska laitetta ei löydy salilta, jossa käyn. Reisikoukistuksenkin skippasin, kun meinasi mennä hermot kahden vanhemman puoleisen rouvan kanssa. Aivan ihanaa, että vanhemmatkin ovat löytäneet kuntosalit ja pitävät terveydestään huolta, mutta... ONKO PAKKO ISTUA JA JUORUTA LAITTEISSA TEKEMÄTTÄ MITÄÄN??? Ekalla kerralla kävin kysymässä, että saanko tehdä välillä, mutta toiseen laitteeseen en sitten vaan enää jaksanut odotella. Kiukusta johtuen jäi punttitreenin jälkeinen rasvojensulattelu-aerobinen väliin.


SUNNUNTAI:

YLÄVARTALO-VATSAT
Ylätalja eteen 2x15x30kg, 10x35kg
Pullover (KP) 8x8kg, 3x15x8kg
Dippi 3x20
Pushdown tanko 15x15kg, 2x15x12,5kg
Viparit sivulle 15x3,5kg, 2x15x5kg
Viparit eteen 3x15x3,5kg
Punnerrus suorin jaloin 3x10
Hauiskääntö talja 3x15x12,5kg
Vatsat taljassa jumppapallon päällä 3x12x7,5kg
Jalkojen nostot riippuen 10

Olin aikast fiiliksissä eilen, kun sain kevyesti punnerrettua miesten punnerruksia 10:nen toistoa kolmisen kertaa!! En ole ennen jumpissa käydessä punnertanut kuin kaksi miesten ja sen jälkeen on polvet menneet maahan. Ihanaa huomata, että kehitystä on tullut.

Muutenkin mieltä lämmitti kovin, kun työkaverini olivat aivan innoissaan viimeviikon voimapuolen yhteistuloksesta. Osa heistä käy voimannostokisoissa (vai mitä ne nyt on....) ja heidän mielestä minun kokoisen naisen yhteistulos 240kg oli hyvä. Kovasti yrittivät saada minua osallistumaan voimannnostokisoihin! Taidan kyllä jättää tällä kertaa väliin. Itseäni ehkä enemmän kiinnostaisi tuo fitness-puoli....


Hieman täytyy vielä hehkuttaa... Vihdoin on tullut suomenkielinen fitness-lehti naisille! Oli heti pakko tilata. Motivoi kovasti treenata kovempaa ja kovempaa kun katselee lehdessä esiintyviä fitnessnaisia.

 

Nyt täytyy lähteä liikenteeseen, kun on kauan odotettu aika parturiin!!! Kuvia tulee uudesta lookista ellei parturi päätä tehdä jotain erittäin shokeraavaa....

2 kommenttia:

  1. Hei, suo varmaan kiinnostas lukee toisen laihduttajan blogia. Itse luen sun blogia satunnaisesti (en ole millään listalla lukemassa). :) Mutta hei, omaa uutta motivaatiota tai "vertaisia" voit hakea mun blogista. Käy ihmeessä kattomassa:

    http://dietbitchh.blogspot.com/

    VastaaPoista